Tuesday 14 November 2017

Forex Profit 400 Uke


Skrevet av Relly Aquene på Kamis, 15. november 2012 11152012 04:53:00 Forex fortjeneste 400 uke takket være OMA sang master di forexindo dan seluruh master forex indonesia. LAST NED Kopier filmen mappe c: - programfile - mt4 - ekspert - indikator. kecuali fil notisblokk. innstilling indikator seperti gambar dibawah ini 1. TCCI. TF 5-30M innstillingslengde 16. TF H1: TCCI Lengde 20, TF H4. TCCI Lengt 30 (ini indi utama berfungsi untuk OP) 2. ZZ-peker ----- innstilling som standard (berfungsi sbagai advarselsforsterker) 3. Kanalsignal - innstilling som standard (berfungsi sbagai advarselsforsterker signaloppføring forberedelse) 4 . indi bar terdiri av MTF MACD, STR, EMA (berfungsi sbagai konfirmasi). REGLER ÅPEN POSISJON KJØP. kembang berada dibawah dan OP kjøpe kake stearinlys HIJAU krysset TCCI linje yg juga berwarna HIJAU (exit kjøpe HANYA jika muncul kembang DIATAS Det skal signalet selge forberedelse) BERLAKU HANYA UNTUK OP KESATU SELL. kembang berada diATAS enn OP SELL ketika stearinlys MERAH krysset TCCI linje yg juga berwarna MERAH (utgang SELL HANYA Jika muncul kembang DIBAWAH Det skaligus signal selge forberedelse) BERLAKU HANYA UNTUK OP KESATU notat på 1. jika muncul dobbelt pil siap siap membuka op kedua Seuai aturan dibawah i OP ke 2 BUY. Terjadi double arow dibawah enn OP kjøpe kake stearinlys HYAU krysset TCCI linje yg juga berwarna HIJAU (exit kjøpe jika ada singledouble arrowKEMBANG diatas) lt --- BERLAKU HANYA UNTUK OP kedua selge. Terjadi double arow diatas enn OP selger Ketika stearinlys mer krysset TCCI linje og du kommer til å gå ut av veien (exit selge Jika Ada singledouble arrowKEMBANG dibawah) lt --- BERLAKU HANYA UNTUK OP kedua KESIMPULAN: åpent posisi hanya ada 2 buah enn tidak boleh lebih jika muncul kembang men nå har du det dukket opp, så du kan åpne posisjonslinjen, og du kan ikke se på det. TCCI er ikke tilgjengelig, men du kan ikke gå ut av det samme. Du kan ikke endre signalet, men du kan ikke åpne TCCI utk OP enn å gå ut av en enkel pil. Du kan ikke bare sende meldingen til deg. EA tolong buatkan EA dg regel og samme daglige regelen diatas. trims (almaksyuri. blogspot) Forex, CFDs og Gold FXCM En ledende Forex Broker HVA ER FOREX Forex er markedet der alle verdens valutaer handler. Forexmarkedet er det største, mest flytende markedet i verden med en gjennomsnittlig daglig handel på over 5,3 trillioner. Det er ingen sentral utveksling som handler i disken. Forex trading gir deg mulighet til å kjøpe og selge valutaer, lik aksjehandel, med unntak av at du kan gjøre det 24 timer i døgnet, fem dager i uken, du har tilgang til marginhandel, og du får eksponering mot internasjonale markeder. FXCM er en ledende valutahandel. HANDEL MULTIPLE MARKEDER PÅ EN PLATFORM Med FXCM kan du handle din mening om forex, aksjeindekser og varer alt fra en kraftig plattform. Skapt internt for å møte kravene fra handelsfolk over hele verden, tilbyr Trading Station en enestående handelsopplevelse. Med Trading Station får du ikke bare robust og praktisk Desktop, Web og Mobile tilgang, du får også en handelskant med plattformfunksjoner som er unike for et enkelt programvaretilbud. Utforsk Trading Station. Prisvinnende kundeservice og pålitelighet Med topp handelsutdanning og kraftige verktøy, veileder vi tusenvis av handelsmenn gjennom valutamarkedet med 247 kundeservice. Oppdag FXCM-fordelen. 1 I enkelte tilfeller er kontoer for klienter fra enkelte mellommenn utsatt for oppslag. FXCM Kunde Trading Metrics mai 2015 ir. fxcm. Hva prosent overskudd per dag er mulig Ble medlem Aug 2009 Status: Aspiring FX Artist 660 Innlegg Daytrading aksjer i løpet av internett lager og tech stock boom, med gode verktøy, mitt quotedgequot var stor. Vi hadde 10 til 1 margin, opsjonssikringer som muliggjøre juridisk kortslutning på down-ticks og hurtigeksportsystemer. I løpet av en uendelig måned i løpet av et år var det ganske vanlig at selv de svakeste handelsmennene på kontoret vårt gjorde 50 til 80 på vår egenkapital per måned skalpering. Jeg har nettopp ferdig med å lese The Fools trading journal her på nettstedet vårt, sjekk det ut. quot4 a Day Foreverquot. Mange postet at 4 dagers gjennomsnitt er en umulig drøm, kanskje med rette. Med Forex blir måten det er nå, vurderer nåværende volatilitet, innflytelse, etc. Hva er mulig for en god handelsmann, scalping intraday Når stemmer det med 4 om mulig å svinge til. mulig for en god erfaren handelsmann etter deres handelsplan med riktig risikostyring. Denne tråden er inspirert av handelsmenn og forummedlemmer som allerede har bidratt så mye. Acumen, Turveyd, TheFool, Xaron, Bemac, Chicky, og så mange flere. Jeg har lært noe fra alle sine erfaringer og skrifter. Selv om mitt første mål er å være lønnsomt, håper jeg over tid å vise definitivt at 1min TF Scalping kan være lønnsomt. Som Fx-Petra en gang nevnte - kvotering av 10 000 fag 52 vinnefrekvens ikke ville være betydelig enoungh, fra et matematisk perspektiv, for å trekke noen konklusjoner. Men fra et praktisk synspunkt, hvis jeg kunne verifisere et system som kunne være en vinner etter 10 000 handler (eller prøvelser), ville jeg begynne å bli spennende. Vel, jeg tror det han mente var, hva er den gjennomsnittlige kvoten en person kan gjøre. Hvis du lager 100. Med denne typen avkastning blir tankene morsomme og tåke med de større tallene, og snart begynner å freak out, noe som gjør forskjellige handelsvalg da kontoen var liten og ikke så farlig hvis du mistet alt. Veldig bra svar dbeach, avkastningen er ikke problemet, en personlig evne til å quotedalquot med store tall er problemet. For noen pleide å finansiere, ville en 4 retur ikke være mye hvis et problem på 100 000 K, men for noen pleide å finansiere 5 i beste fall, kunne samme retur på samme beløp bare gi dem svette palmer. Da ville frykten føre til de store problemene. Ble medlem Aug 2009 Status: Aspiring FX Artist 660 Innlegg Jeg setter pris på svarene. og jeg vet at noen variant av dette spørsmålet har blitt spurt her i fora av mange. Jeg har erfaring i handel med ulike markeder, men ikke forveksle det med meg å være en god handelsmann. Jeg har langt å gå, og jeg er ny for Forex. Jeg hadde ikke vurdert det før januar 2009 for å være ærlig. Jeg har noen enkle korte tidsrammetoder (ikke System) som jeg handler med, og prøver å søke dem på forex. Inspirert av andre quotscalpersquot i dette forumet og en annen jeg hadde funnet gjennom søk, tror jeg at litt liten kant kan oppnås gjennom kortsiktig prisskalering. Kanskje mitt estimat er høyt (eller lavt), men antar en 1 forventet forventning per handel i gjennomsnitt, på lang sikt kan du anta at etter 100 handler med 1 prosent risiko per handel vil du ha oppnådd 1 fortjeneste. Så hvis du har metoder som kan gi deg 100 handler per dag, bør du kunne gjøre 1 på kapital (i gjennomsnitt). Dette innebærer selvsagt 1) Ingen oppslag 2) Ta hvert signal - Ingen quotoh Im up (litt beløp) Jeg burde stoppe for dayquot Mitt eksempel kan være ekstremt, 100 handler per dag er mye, jeg håper å definere min personlige kant så bedre enn 1, slik at jeg kanskje kan oppnå avkastning med 20-30 handler om dagen. Vi vil se, som jeg sa, jeg er ny for Forex. Min første forex konto for 2000 på MB Trading er nede på rundt 300 i mars til september. Jeg handlet det bare på deltid, kveldstid (asiatisk sesson, 2 dager i uken) for å få et tilbud på forexmarkeder og å begynne mine studier. Jeg har åpnet en 2000-konto hos Oanda spesielt for scalping, og å tracktrade mine metoder (nå mer definert). Forhåpentligvis etter 500-1000 handler vil jeg ha en estimering av kanten min (hvis noen). Ble medlem Aug 2009 Status: Aspiring FX Artist 660 Innlegg Jeg leste Handel i sonen av Mark Douglas i går. Hvis du ikke har lest det, bør du. Jeg skulle ønske jeg ville ha tidligere. I forrige uke gjorde jeg dårlig quotthingsquot. Noen hevnhandel, justering av handelsstørrelse irrasjonelt, etc. Nesten på min første 100 handler på min quotscalpquot-konto. Mål for neste uke: 1. Mer handelstid. (mer enn en time eller to her eller der) 2. Bare EURUSD. (laveste spredning, det beveger seg i løpet av tiden jeg handler). 3. Sett et maks tap per handelsdag, og hold deg til det. (3, med en handelsstørrelse på .6 av konto) Ble medlem Aug 2009 Status: Medlem 1.074 Innlegg Hva AVERAGE prosentvis fortjeneste per dag er mulig Sannsynligvis langt bedre enn de fleste innser. Variasjonene i kapitalen ville imidlertid være enorme. Svært få av oss vil ha en så stor kant, og et beløp som risikerer å matche det, så det er ikke verdt å tenke på. Det som kan være verdt å tenke på, er det som er mulig for deg, basert på din kanten og toleranse for varians. Ble medlem Sep 2008 Status: Gift - 5 Hustruer 14 713 Innlegg min quotedgequot var stor. Denne tråden er inspirert av handelsmenn og forummedlemmer som har bidratt så mye allerede. Acumen, Turveyd, TheFool, Xaron, Bemac, Chicky, og så mange flere. Jeg har lært noe fra alle sine erfaringer og skrifter. . Mitt første mål er å være lønnsomt. Det er veldig vanskelig, om ikke umulig, å få konsistente resultater i et inkonsekvent marked. Vet ikke om andre, men erfaring forteller meg quotDiversificationquot i alle aspekter av handel er nøkkelen til relativt konsistente resultater. Det minimerer både risikoen og belønningen. Mitt råd vil ikke være å tenke på en bestemt, referansemessig eller sannsynlig, men fokus på å få hva som helst og når du lett kan få det. De vil legge opp til noe innen årets slutt, og hvis ikke, vil tap ikke være smertefullt - med håp fortsatt i live og du er i virksomhet. I denne virksomheten, uansett hvor dyktig eller smart vi er, kan vi ikke skape en mulighet, vi må vente på en. The Thief of Wall Street Hva er mulig Ja, godt spørsmål. Som man kan se i resultatene av min journaltråd, laget jeg om 5 av oss per dag i over fire uker på en 4-figurskonto, da lagde jeg om (avg) 2 per dag i 8 uker eller så på en 5 - figur konto. Selvfølgelig har jeg dessverre gjort store amp typiske newbie feil i de siste par månedene amp jeg er for tiden ca 60 i hullet. Lev, hold deg levende og lær. Nå vurderer jeg min suksess bare ved hvor godt jeg holder fast i min handelsplan. Hvis jeg gjør det, gjør jeg konsekvent mellom 1-5 per dag. En dag uten stor feil og en alvorlig avvik fra min handelsplan er en god dag. Så, ja, hva er mulig Hvis du kan gjøre 1 eller 2 per dag i mange uker i gang, så hvorfor ikke i mange måneder og år kjører Faktisk. Det koker ned til disiplin. Det er ikke vanskelig å gjøre de to dagene om gangen, men det er også lett å la vakt og ha perioder med konstant tap. Også markedet endres og en næringsdrivende må kunne gjenkjenne disse endringene og tilpasse seg. Jeg hadde aldri daytraded før i fjor sommer og jeg kom inn i spillet i løpet av PA-forholdene i EU. Så, mot slutten av august, fanget mange spikes opp i den nåværende opptrenden meg. Mitt handelshandelsmetode var å bekjempe et trendmarked, og jeg betalte for den feilen med tap. I hvert fall lærer jeg fra mine feil og fra smerte av tap og jeg tror fortsatt konsekvente gevinster er mulige. Du kan være en scalper eller en svinghandler eller en stillinghandlerforbindelse du kan kombinere noen antall handelsmetoder, men så lenge du har en handelsplan med metoder som har en kant og med fornuftige risikostyringsstrategier - og hvis du kan bruke disiplinen til å holde fast ved handelsplanen - så kan du vinne. Lykke til alle som prøver å huske, først ved at du ikke lykkes, prøv, prøv igjen. Hvis dåren fortsetter i sin dårskap, blir han klok. - William Blake

No comments:

Post a Comment