Tuesday 7 November 2017

Forex Dubai Karrierer


Arbeide i økonomi 5 Forex Karrierer. Forexmarkedet kan være et spennende og lukrativt marked for handel hvis du forstår godt hvordan du kan kjøpe og selge valutaer. Hvis du trekkes til dette området, kan du til og med ønske å gjøre det til din karriere. rask og kan bety merkelige arbeidstimer og lange arbeidsdager siden forexmarkeder er åpne 24 timer i døgnet, fem totalt dager i uken De krever kunnskap om og overholdelse av lover og forskrifter som regulerer finansregnskap og transaksjoner Noen jobber krever at kandidatene har bestått en eller flere eksamener, for eksempel Serie 3 Serie7 Serie 34 eller Serie 63 eksamener Hvis du er kvalifisert til å jobbe i et fremmed land, kan en karriere i forex gi den ekstra spenningen om å bo i utlandet Uansett hvor du jobber, å vite et fremmedspråk , spesielt tysk, fransk, arabisk, russisk, spansk, koreansk, mandarin, kantonesisk, portugisisk eller japansk, er nyttig og kan være nødvendig for enkelte stillinger. Forexmarkedet har mange unike attributter som kan komme som en overraskelse for nye handelsfolk, sjekk ut Forex Market Who Trades Valuta og hvorfor. Denne artikkelen vil gi en oversikt over fem store karriereområder i forex. Husk at bestemte stillinger har en tendens til å ha forskjellige navn på forskjellige selskaper. 1 Forex Market Analyst Valuta Forsker Valuta Strategist En valutamarkedsanalytiker, også kalt en valutaforsker eller valutastrategist, arbeider for en forexmegling og utfører forskning og analyse for å skrive daglig markedskommentarer om valutamarkedet og de økonomiske og politiske problemene som påvirker valutaverdiene. Disse fagfolk bruker teknisk grunnleggende og kvantitativ analyse for å informere sine meninger og må kunne produsere høy kvalitet innhold svært raskt for å holde tritt med tempoet i valutamarkedet. Både enkelt - og institusjonelle handelsmenn bruker denne nyheten og analysen for å informere sine handelsbeslutninger. En analytiker kan også gi pedagogiske seminarer og webinars for å hjelpe kunder og potensielle c Likenter blir mer komfortable med handelsforex Analytikere prøver også å etablere en medie tilstedeværelse for å bli en pålitelig kilde til forexinformasjon og fremme selskapene de jobber for. Dermed er det en stor markedsføringsdel til å være en forexanalytiker. Dette markedet kan være forræderisk. for uforberedte investorer Finn ut hvordan du unngår feilene som hindrer FX-handelsmenn å lykkes, les Top Tops Forex Traders Fail. An analytiker skal ha en bachelorgrad i økonomi, finans eller et lignende område og kan forventes å ha minst ett år Erfaring som arbeider i finansmarkedene som handelsmann og / eller analytiker og være en aktiv forexhandler Kommunikasjons - og presentasjonsferdigheter er ønskelige i enhver jobb, men er spesielt viktig for en analytiker. Analytikere bør også være velbevandret i økonomi, internasjonal økonomi og internasjonal politikk.2 Kontoadministrator Professional Trader Institutional Trader Hvis du har vært konsekvent vellykket trading forex alene, må du ma y har det som trengs for å bli en profesjonell forexhandler Valutafond og hedgefond som handler i forex trading trenger kontoansvarlige og profesjonelle forexhandlere til å gjøre kjøp og salg av beslutninger. Så gjør institusjonelle investorer som banker, multinasjonale selskaper og sentralbanker som trenger Sikre mot valutasvingninger i enkelte valutaer Noen kontoadministratorer selv administrerer individuelle kontoer, gjør handelsbeslutninger og utfører handler basert på kundens mål og risikotoleranse. Hvis du er på utkikk etter svar, sjekk ut de 7 beste spørsmålene om valutahandelen svart. Disse stillingene har veldig høye innsatser Kontoforvaltere er ansvarlige for store mengder penger og deres profesjonelle rykte og deres arbeidsgiveres rykte rir på hvor godt de håndterer disse midlene. De forventes å oppfylle profittmål mens de arbeider med et passende risikonivå. Disse jobbene kan kreve erfaring med spesifikke handelsplattformer, samt arbeidserfaring i fin ance og en bachelorgrad i økonomi, økonomi eller virksomhet Institusjonelle handelsmenn må kanskje være effektive handelsmenn, ikke bare for valuta, men også råvarer, opsjoner, derivater og andre finansielle instrumenter.3 Regulator Regulators forsøker å forhindre svindel i Forex industrien, og det er mange måter å jobbe i forex regulering Regulatoriske organer ansetter mange forskjellige typer fagfolk og har en tilstedeværelse i mange land De opererer også i både offentlig og privat sektor Commodity Futures Trading Commission CFTC er regjeringen forex regulator i USA National Futures Association NFA fastsetter reguleringsstandarder og skjermer forex-forhandlermedlemmer fra den private sektoren. CFTC ansetter advokater, revisorsekonomer, futures trading spesialister etterforskere og ledelse fagfolk Revisorer sikre overholdelse av CFTC forskrifter og må ha minst en bachelorgrad i regnskap, men en mester s og sertifisert revisor C PA betegnelse er foretrukket Økonomer analyserer de økonomiske konsekvensene av CFTC regler og må ha minst en bachelorgrad i økonomi Fremtidsforskere spesialister etterforskere utføre tilsyn og undersøke påstått bedrageri, markedsmanipulering og brudd på handel praksis, og er underlagt arbeidserfaring og pedagogiske krav som varierer etter stilling. CFC-jobber ligger i Washington, DC, Chicago, Kansas City og New York, og krever amerikansk statsborgerskap og en bakgrunnskontroll. CFTC gir også forbrukerutdanning og svindelvarsler til publikum. Siden CFTC fører tilsyn med hele råvareterminalen og Alternativmarkeder i USA, en forståelse for alle aspekter av disse markedene, ikke bare forex, er nødvendig. NFA er lik CFTC og overvåker også de bredere terminer og råvaremarkeder, men i stedet for å være et offentlig byrå, er det En privat sektor selvregulerende organisasjon godkjent av kongressen. Oppdragene er å opprettholde markedets integritet, fi ght svindel og misbruk og løse tvister gjennom voldgift Det beskytter og utdanner også investorer og gjør det mulig for dem å undersøke meglere, inkludert forex meglere på nettet. De fleste NFA-jobbene ligger i New York, men noen er i Chicago. Tenk denne karrieren er riktig for deg. Lær mer om hvordan man kommer inn - og hvordan man lykkes, leser å bli en finansiell analytiker. Internasjonalt kan en regulator jobbe for noen av følgende organer. Finanstilsynet FSA i Storbritannia. Finanstilsynet FSA i Japan. Sikkerhetstilsynet og Futures Commission SFC i Hong Kong. Australske Securities and Investments Commission ASIC i Australia. 4 Exchange Operations Associate Trade Audit. Associate Exchange Operations Manager. Forex meglere trenger enkeltpersoner til å betjene kontoer, og de tilbyr en rekke posisjoner som i utgangspunktet er høytstående kundeservicestillinger som krever FX kunnskap Disse stillingene kan føre til mer avanserte forex jobber. En utvekslingsvirksomhet knytter jobbansvar Ies inkluderer behandling av nye kundekontoer som verifiserer kundens identiteter som foreskrevet av føderale forskrifter for behandling av kunder, uttak, overføringer og innskudd og gir kundeservice. Jobben krever vanligvis en bachelorgrad i økonomi, regnskap eller forretningsmessig problemløsning og analytiske ferdigheter og forståelse av finansmarkeder og instrumenter, spesielt forex. Det kan også kreve tidligere megleropplevelse. For mer, se megler eller forhandler. Hvilken karriere er riktig for deg. En relatert stilling er en handelsrevisjonsforening. Denne jobben innebærer å jobbe med kunder for å løse handelsrelaterte konflikter. vær god med folk og i stand til å jobbe raskt og tenk på føttene for å løse problemer. De må også grundig forstå forex trading og selskapets handelsplattform for å hjelpe kunder. En utvekslingsoperasjonssjef har mer erfaring og større ansvar enn en bytteoperasjon assosiere Disse fagfolkene utfører, morsomt d, avgjøre og forene forex-transaksjoner Jobben kan kreve kjennskap til forex-relatert programvare, for eksempel det vanlige samfunnet for global interbank Financial Telecommunication SWIFT-systemet. Den globale sammenkoblingen av amerikanske betalingssystemer gjør det mulig å foreta kommersielle og finansielle overføringer, sjekk ut Inside National Payment Systems.5 Software Developer I forex, utvikler programvareutviklere for å skape proprietære handelsplattformer som gir brukerne tilgang til valutaprisdata og bruker kartlegging og indikatorer for å analysere potensielle bransjer, samt handel forex på nettet. Jobbkvalifikasjoner inkluderer en bachelor s i datamaskinen vitenskap, datateknikk eller lignende operativsystemkunnskap som UNIX, Linux og eller Solaris kunnskap om programmeringsspråk som Javascript, Perl, SQL, Python og Ruby og kunnskap på mange andre tekniske områder, inkludert back-end rammer, front - de rammer, databaser og web-servere. Programvareutviklere kan ikke være påkrevd å ha økonomisk, handel eller forex kunnskap til å jobbe for en forex megling, men kunnskap på dette området vil være en stor fordel. Hvis du er en forexhandler selv, vil du ha en mye bedre ide om hva kundene leter etter i Forex Software Software kvalitet er en viktig faktor for å differensiere en forexmegling fra en annen og en nøkkel til selskapets suksess. En megling står overfor alvorlige problemer hvis kundene kan utføre handler når de vil eller handler ikke utføres i tide, fordi programvaren ikke fungerer ordentlig. En megler må også være i stand til å tiltrekke seg kunder med unike programvarefunksjoner og praktisere handelsplattformer. For mer på dette området er dette et must-read, Forex Automation Software for håndfri handel. Andre posisjoner i forex for datatyper inkluderer brukeropplevelsesdesignere, webutviklere, nettverks - og systemadministratorer og støtteteknologier. Supplerende stillingsalternativer I tillegg til de spesifikke, høyteknologiske forex karrierer beskrevet ovenfor, forex selskaper må også fylle de samme stillingene som alle bedrifter trenger å fylle, for eksempel de som er i menneskelige ressurser og regnskap Hvis du tror du er interessert i en karriere i forex, men ikke har den nødvendige bakgrunnen eller erfaring for en teknisk stilling, bør du vurdere få føttene våt i en generell forretningsstilling Selv en administrativ støtteposisjon vil gi deg en smak av forex-arbeidsmiljøet. For universitetsstudenter tilbyr mange forex-selskaper internships. En undersøkelse gjort av United States Bureau of Labor Statistics for å måle ledige stillinger Den samler inn data fra arbeidsgivere. Det maksimale beløpet som USA kan låne. Gjeldstaket ble opprettet under Second Liberty Bond Act. Renten der et depotinstitusjon låner midler oppbevart ved Federal Reserve til en annen depotinstitusjon. 1 A statistisk mål for spredning av avkastning for en gitt sikkerhet eller markedsindeks Volatilitet kan enten måles. En handling i USA Kongressen vedtok i 1933 som Banking Act, som forbød kommersielle banker å delta i investeringen. Nonfarm lønn refererer til hvilken som helst jobb utenfor gårder, private husholdninger og nonprofit sektor Den amerikanske Bureau of Labor. Working på GAIN Capital. Med en virksomhet spanning fire kontinenter, flere produkter og tusenvis av markeder, GAIN Capital er en rask og dynamisk industrileder Vi verdsetter våre ansatte, og vet at vi ikke ville være der vi er i dag uten deres fantasi, samarbeid og engasjement. Å gi en god service til vår Detaljhandel og institusjonelle kunder er vårt første mål, og hver enkelt av våre ansatte er fokusert på å levere best mulig handelserfaring. Våre ledige stillinger er oppført nedenfor. Hvis du ikke ser en passende rolle her, men du er inspirert til å ønske å jobbe med oss, vennligst send CV og CV til. RUM SAMMENDRAG. Markedsstrategistrollen er å engasjere eksisterende kunder og administrere kontorisiko, fremtidige mål, kontostrategi a Markedsstrategi vil fokusere på kundens behov og aktivt løse og svare på spørsmål en klient kan ha for å lette kundenes suksess og levetid samtidig som han øker handelsaktiviteten. Opprettholde og kultivere relasjoner med eksisterende kunder. Tilbyr forskjellige veier for kunden fremskritt og veiledende klienter i løpet av deres utviklingsprosess. Sette opp og engasjere nye kunder til PARs Personal Account Reviews. Providing klienter av relevant informasjon relevant for deres kontoer, inkludert institusjonell forskning og proprietære kommentarer. Possessing en grundig forståelse av de underliggende grunnleggende av gjeldende valutaer for å kunne tilstrekkelig tolke og formidle denne informasjonen til klienter. Behandling av klientvirksomhet under tilbaketrekking av midler. Identifisere områder for forbedring på produktplattformens produkttilbud. Gi kunder bedre forståelse av valutamarkedene for å lette deres planer for t han regnskap og tillate dem å diversifisere sine investeringsporteføljer. Arbeide med klienter for å forstå livscyklushendelser som likvidasjoner, for fremtidige formål å håndtere og unngå slike hendelser. Tilpassing av kundekontoinnstillinger basert på spesifikke behov, sprer, ruller, handelsstørrelse , plattform, EA s, etc. Working med klienter for å løse trade disputes. Effectively gjennomføre individuelle kampanjer designet for å konvertere klienter under fusjoner og oppkjøp av bedrifter. Oppnå viktig informasjon for konkurrent analyse. Skills, Knowledge jobben er tungt sentrert på å engasjere varme ledere via utgående samtaler og det store flertallet av dagen vil bli brukt til å snakke med kunder gjennom vår interaktive nettprat-funksjon. Din målklientbase vil være lokalisert i USA og China. Skills, Knowledge inkluderer automatisering av manuelle prosesser, datasegmentering, listeutvikling, utløst livscyklusmarkedsføringskampanjer, og CRM-verktøyoptimalisering. Arrangementer Reisebygger for kryssvarmautomat ed journeys over flere digitale kanaler, som tilgjengelig innen Marketing Cloud. Works nært med markedsføring og produktadministrasjonsteam for å definere og implementere ny funksjonalitet og produktfunksjoner innenfor Salesforce Marketing Cloud. Samarbeider med team av e-postutviklere for markedsføring Cloud for å levere epostfunksjonalitet gjennom hele merkevaremarkedsføring satellittbrukere. Analyserer kontinuerlig operativ prosess for å finne og implementere nye effektiviteter. Opprettholder og bidrar til å designe løsninger for dataflyt og dataintegrasjon. Responsible for Marketing Cloud-abonnentmodellen og datastrømmen når den beveger seg mellom plattformene ExactTarget, Salesforce, Account Maintenance , og andre, for å sikre at prosesser som abonnement er konsekvent. Gir daglig systemvedlikehold og konfigurasjon av systemene, samt fungerer som første kontaktlinje for brukerproblemer. Gir dokumentasjon og opplæring til sluttbrukere. Uendelig revisjon bruker praksis for å sikre compliance. Owns og mana Giver Marketing Cloud leverandørforholdet og deltar aktivt med CRM-teamets Salesforce-forhold. Works med teknologipartnere for å forstå systemfunksjonalitet og fremskritt. Basiskompetanse.3 års erfaring med ExactTarget markedsautomatiseringsplattform foretrukket, på tvers av e-post og SMS-kanaler. Ekspert markedsføring Automation skills. Salesforce Sales Cloud opplever et plus. Strang forståelse av digital markedsføring, etterspørselsgenerering prinsipper og markedsføring beste praksis med hensyn til kontakt strategier, datafangst, kampanje analyse, leverbarhet og CAN-SPAM compliance. Knowledge av e-distribusjon og koding best praksis. Tidligere erfaring i eller jobber tett med markedsføring, CRM og eller Information Systems grupper. HTML e-post utvikling erfaring foretrukket. Forståelse av webutvikling og digital design teknikker for å effektivt administrere team. Knowledge of API integrasjon med CRM plattformer og web egenskaper. God forståelse av relasjonsdata struktur. Prosjektledelse erfaring, spesielt i å håndtere forretningsprosesser som spenner over flere lag, inkludert markedsføring, markedsføringsvirksomhet, datavitenskap og teknologi lag. Sterk kommunikasjonsferdigheter. Utmerket organisasjonsferdighet kapasitet til å håndtere flere prioriteringer og oppgaver samtidig, tverrfunksjonelle lag og kommunisere med alle ledelsesnivåer. Stort kjennskap til forretningsprosessene for salg, markedsføring og kundesupport. En lagspiller, flink til å jobbe på tvers av avdelinger for å sikre brukerens adopsjon og tilfredshet. Bachelor s grad eller tilsvarende i markedsføring, MIS, Bedriftsøkonomi eller Engineering. JOB SUMMARY. GAIN Capital s Senior Salesforce Analyst er ansvarlig for å støtte kontinuerlig forbedring av selskapets eksempel som det gjelder våre CRM-initiativer. Rapportering til Sr Manager, CRM Strategy, fungerer denne rollen nært med utviklingslaget som tar på seg Bedriftsadministratorfunksjoner som gir daglig støtte til mu Lette brukergrupper og globale lag for kravinnsamling, vedlikehold, testing, rapportering og opplæring av hele bedriften - CRM-systemer. Områder med fokus inkluderer salgssupport for kundesupport, effektivitet, rapportering, dokumentasjon, opplæring og brukeropptak. Den ideelle kandidaten vil være selvmotiverte, detaljorienterte og har gode problemløsende evner. De skal håndtere tvetydige problemer, ta full kontroll og ansvar for å finne løsninger, og vil drive mot enkle løsninger på komplekse problemer. Støtte Sr Manager, CRM-strategi for å kommunisere med virksomheten på alle nivåer, grensesnitt med ulike lag for å støtte design og implementering av nye CRM-muligheter. Arbeid som Salesforce-bedriftsadministrator for å opprettholde funksjonelle områder av Salesforce, inkludert datahåndtering, kontakter, kundeemner, kampanjer, etc. Perform forretningsanalyse og utvikle krav basert på brukerbehov og samarbeide for å muliggjøre løsninger som letter pr konsepter, forbedringer, testing og støtteaktiviteter. Befordringsforespørsler om forretnings prioritering og bygge brukstilfeller for å klargjøre krav til hovedruting, oppdragsregler, etc. As Salesforce Business Administrator utfører data vedlikehold. Delta i dataintegrasjonsprosessen med andre bedriftsapplikasjoner..Forviste eksisterende fusjonsregler i DupeBlocker med markedsføring og andre interessenter anbefaler oppdateringer hvor det er hensiktsmessig og utfører prosesser for kontinuerlig overvåking av datakvalitet og integritet i plattformapplikasjoner. Åpen dataopprydding og deplikasjon med hensyn til flere verktøy, inkludert salg og markedsføring Clouds. Perform og forbedre standard operasjonsprosedyrer som sikrer datakvalitet og synkronisering på tvers av systemer. Støtte organisasjon i forståelsen av datakontroll og konsistens. Gjør anbefalinger til ledelsen for datakvalitet. Rapporter og analyse. Liaise med Marketing Insights-team for å levere kampanjerapportering, klient beregninger, et c å bidra til å bygge enhetlig visning av kundedata. Bedre forretningsmessige innsikt i Salesforce-brukere og ledergruppe, og samarbeide med interessenter for å identifisere og presentere KPIer i Rapporter og Dashboards. Responsible for User Acceptance Testing. Opprettholde og håndheve best practices. Review, analyser, og lage detaljert dokumentasjon av brukssaker, forretningsprosesser sammen med brukerens behov, inkludert utgivelsesnotater, arbeidsflyt, data, funksjoner og trinn som kreves for å utvikle eller modifisere prosessystemer. Dokument prosess arbeidsflyter og foreta hensiktsmessige anbefalinger for å påvirke operasjonelle effektiviteter. Dokument endres til utforming og implementering av. Opprett detaljerte testplaner for å implementere ny funksjonalitet, sikre kompatibilitet med eksisterende prosesser. Støtte brukere og brukeropptak. Brukerkontroll av brukeren og bidra til å drive adopsjon over hele virksomheten, for eksempel økt treningsøkt, velorganisert anslå ressurser og nødvendig tid og gi daglige og eller ukentlige statusrapporter ization, kommunikasjon og mellommenneskelige ferdigheter. Fleksibilitet for å møte kontinuerlig endring av prioriteter og utfordringer. Demonstrert kunnskap om databasekonsepter. Mulighet til å trekke ut, administrere og importere data. Kjennskap til komplekse Excel-funksjoner, som f. eks. tabeller og pivottabeller, er foretrukket. JOB SUMMARY. Client Onboarding er en viktig og instrumental del av vår virksomhet siden den tjener som en av de første mulighetene til å gi inntrykk på våre kunder. Vårt mål og oppdrag er å sikre den aller beste kundeopplevelsen gjennom operasjonell ekspertise og utnyttelse av våre hardt arbeidende personers evner på Vårt serviceorienterte team Vi arbeider proaktivt i samarbeid med salgs-, kundeservice - og compliance-team for å sikre gjennomsiktighet rundt våre prosesser og fremme effektiv og jevn end-to-end-ombordlegging av potensielle kunder. Forsiktig pådriver på nye kontoprogrammer og dokumenter for detaljhandel , corporate, og Introducing Broker kunder som en del av klienten onb oarding prosess for å sikre at informasjonen er verifisert og kompatibel. Men forståelse av ombord praksis og forskrifter knyttet til AML KYC. Support rettidig og nøyaktig konto behandling ved å jobbe tett med interne lag for å løse problemer og åpne nye kontoer i samsvar med våre service levels. Ability å bygge relasjoner som samhandler effektivt med sentrale interne og eksterne kunder. Identifisere hull i krevd klientdokumentasjon for å godkjenne nye kontoer. Hold teamadministrasjonen informert om behandlingsproblemer og røde flagg. Oppgaveoppgaver knyttet til kontovedlikehold og nye Konto operative prosesser. Generell administrasjon arbeid, inkludert arkivering og skanning av papirarbeid. Opprett og administrer brukerkontoer og tillatelser. Administrer og fullfør interne prosjekter eller andre individuelle oppgaver som delegert. Ta imot vår kultur med kontinuerlig forbedring ved å identifisere og delta i områder med muligheter for forbedring i vårt ombordprosess. Behov for kvalifikasjoner. Må være fastslått, lidenskapelig og tilpasningsdyktig. Mulighet for effektivt å arbeide blant et løsningsdrevet team. Proven organisatorisk og prioritering ferdigheter. Mulighet til multitask og være en proaktiv team player. Detail orientert med en evne til å tenke utenfor oppgavens omfang. Utmerket verbalt, skrevet og mellommenneskelige kommunikasjonsferdigheter Må være i stand til å kommunisere tydelig og effektivt til våre eksterne partnere. Skal effektivt effektivt selvstyre til å møte tidsfrister og klient SLA under press i en høy volum kraftig miljøkompetanse i Microsoft Windows miljø. Fluent på engelsk evne å oversette russisk, arabisk eller japansk et pluss. Prior operasjonell back office, kundeservice eller relatert erfaring et plus. Bachelor s grad i relatert field. Active kommunikasjon på tvers av alle avdelinger, inkludert Compliance, Regnskap, Salg, Client Services, Partner Relations Business Development. Utilizes en personlig datamaskin, standard og spesialisert programvare, og standar d kontorutstyr som telefon, faks, kopimaskin, etc. Kjennetegnet i Microsoft Office, inkludert MS Project. Working Conditions. Works i et luftkondisjonert, godt opplyst kontor, moderat støynivå. Company. Gain Capital Group, LLC er en direkte tilgang futures meglerfirma som tilbyr online trading av Futures markeder gjennom vår proprietære trading plattform. Målet med GAIN Futures er å gi førsteklasses kundeservice kombinert med den beste direkte tilgang futures trading plattform For tiden vokser vi på en enestående rate og har en umiddelbar åpner i IT som Software Engineer. Job Description. Gain Capital Group, LLC søker en erfaren, energisk, entusiastisk og hardt arbeidende Software Engineer for å utvikle applikasjoner for et bredt spekter av finansielle produkter, og søker kunnskap om applikasjonsutvikling i hele livssyklusen. Kandidat vil arbeide selvstendig, med individuelt ansvar for kvaliteten og effektiviteten av applikasjoner, mens du arbeider i et miljø Endring og vekst, med eksponering for og læring av banebrytende teknologi. Kandidat skal kunne bruke kunnskap om applikasjonsdesign prinsipper, praksis, systemutvikling og analyse. Kandidat vil også følge eksisterende QA metodologier og analysere krav og arkitekt ny programvare systemer samtidig opprettholde integriteten til eksisterende applikasjoner. Software modellering og simulering Front end GUI design. Software testing og kvalitetssikring. Evaluere og identifisere nye teknologier for implementering. Main systemer ved å overvåke og korrigere programvare defekter. Performance tuning, forbedring, balansering, brukervennlighet , automation. Support, vedlikeholde og dokumentere programvarefunksjonalitet. Integrer ny programvare med eksisterende systemer. Softwareanalyse, kodeanalyse, kravanalyse, programvareanmeldelse, identifikasjon av kodeverdier, systemrisikoanalyse, pålitelighetsanalyse av programvare. Arbeide tett med andre ansatte, slik at som prosjektledere, syste ms-analytikere og salgs - og markedsføringspersonell. Rådfør deg med kollegaer om vedlikehold og ytelse av programvaresystemer og still spørsmål til å skaffe informasjon, avklare detaljer og implementere informasjon. Problemløsing og tenkning sidelengs som en del av et lag eller individuelt for å møte Behovet for prosjektet. Suksessfulle kandidater må ha en bachelorgrad i Computer Science Information Systems. Minst 5 års erfaring i C SQL. Ekstensive klient server programmering ferdigheter, som spesialiserer seg på Microsoft produkter og teknologier. Solid ferdigheter i å utføre hele programvareutvikling livssyklus inkludert design, koding og testing. Strong kunnskap om objektorientert prinsipper og design. Utmerkede problemløsning ferdigheter. Strang forståelse i design, utvikling og feilsøking av multithreading programvareprosjekter. Prefererte ferdigheter inkluderer også CC Win32.Role Summary. GAIN Capital Holdings, Inc NYSE GCAP er en global leverandør av online trading services, specia lizing i valuta, kontrakter for forskjell CFDs og futures, service en mangfoldig kundebase av retail og institusjonelle investorer fra over 140 land GAIN Capital opererer og City Index, som gir aktive handelsmenn tilgang til globale OTC markeder Vi har hovedkontor i Bedminster, NJ med 800 ansatte over hele Nord-Amerika, Europa og Asia Pacific. På GAIN Capital ser vi etter kandidater med høy integritet med en holdbarhet, som verdsetter samarbeid, innovasjon og personlig og profesjonell vekst. Vi søker for tiden en talentfull person å bli med Vårt Finanslag i Bedminster, NJ. Key Ansvar. Ledelse og eierskap av Selskapets interne kontroller over finansiell rapportering i samsvar med § 404 i Sarbanes-Oxley Act of 2002 Dette ansvaret omfatter å designe, dokumentere og implementere interne kontroller som begge er automatisert og manuell. Ensure kvartalsvis finanskontroll under-sertifiseringer er ferdig. Utvikle og trene økonomisk og nei n-finansiell personell til å utføre kontroller i henhold til selskapets policyer. Administrer direktøren og lederen i å føre tilsyn med selskapets regnskapsprinsipper, inkludert overholdelse av eksisterende retningslinjer og implementering av nye retningslinjer. Administrer direktør og leder i regnskapsforskning, inkludert å holde seg oppdatert ved endringer til regnskapsmessige uttalelser og veiledning i henhold til US GAAP, tolke nye regnskapskrav og utarbeide notater som dekker komplekse areasplete kvartalsvis avsluttende prosesser, inkludert innsamling av økonomiske data og utarbeiding av støtteplaner for SEC-arkiver, og styring av nært kalendere. Assisterende i konsolideringsprosessen i måneden, inkludert samle data fra underliggende ledgers, kartlegge til konsolideringen og gjøre konsolideringen nyttig for ulike grupper. Utarbeide intercompany prosessen, som inkluderer avstemming og rapportering av intercompany balances. Support den eksterne rapporteringsprosessen, sikre selskapets regnskap, er prepa rød i samsvar med US GAAP og SEC krav. Assisterende med å utarbeide styrets rapporter, inntjeningspresentasjoner, proxy-setninger, 8-Ks og månedlige driftsmetoder. Arbeide med ekstern revisjon for å koordinere substantive testprosedyrer, kontrollerer testing og gjennomgang av finansielle uttalelser på en rettidig og effektiv måte. Killer, Kunnskapserfaring Required.4 års erfaring i offentlig regnskap som serverer børsnoterte selskaper, fortrinnsvis innen finanssektoren. Stor 4 offentlig regnskapserfaring et pluss. Utmerket kunnskap om Sarbannes-Oxley-kravene, den COSO 2013 rammeverk og design og styring av integrerte interne kontrollprosesser. Ekspertise i komplekse konsolideringer i flere valutaer. Utmerket kunnskap om US GAAP, inkludert evne til å undersøke regnskapslitteratur, etablerer en posisjon og utvikler prosedyrer for implementering. Sterke kommunikasjonsferdigheter, både verbale og skrevet. Profesjonalitet i Microsoft Office programvareapplikasjoner spise Plains, FRX og SUN regnskapserfaring preferred. Webfilings SEC arkiveringssystem erfaring foretrukket. Rolle Sammendrag. Den enkelte i denne rollen er ansvarlig for den daglige operasjonelle ledelsen av Partnership business B2B av GAIN Capital Denne personen vil være ansvarlig for partner administrative ombordstigning, oppsett og administrering av partnerforespørsler Suksess for denne personen vil bli bestemt ved å oppnå baseline servicenivåer for ombordstigningstider, responstid for henvendelser og å yte høyt servicenivå. Kjære ansvarsområder. Administrere ombordstigning av nye partnere, inkludert innsamling og verifisere KYC dokumentasjon og koordinere godkjenning med Compliance. Operational oppsett av alle partnere i alle gjeldende systemer. First linje støtte for alle partnere som inkluderer effektiv håndtering av partner henvendelser, problemløsning og legge til rette for backline lag eller RM når nødvendig. Representasjon og engasjement i prosjekter som påvirker partnere. Sending av masse e-postkommunikasjon kabler til partnere, enten regelmessige eller ad hoc. Look å skape effektive forretningsprosesser internt og for partnere Arbeid internt for å løse og implementere. Oppdatere og forene Partnerrabatter og - betalinger. Andre oppgaver som tildelt, inkludert, men ikke begrenset til, deltakelse i prosessen forbedringsinitiativer. Kunnskapskrav Krevd. Ekspertise i en kunde som står overfor operativ rolle, finansielle tjenester opplever et pluss. Sterke datakompetanse, inkludert evnen til å lære proprietær programvare. Utmerkede mellommenneskelige ferdigheter og en kundeservice tilnærming til problemløsning. Utmerkede verbale og skriftlige kommunikasjonsevner . Evne til å forstå end-to-end prosesser og deres interdependencies. Ability å fungere godt på tvers av funksjonelle lag for å løse partner forespørsler. Godtidsadministrasjon ferdigheter, evne til å prioritere arbeid og vurdering av hvordan du bruker tidsmøter effectively. Ability å tilpasse seg som samt bistå med å implementere og kjøre endring. JOB SUMMARY. Positions in Client Servi ce er ansvarlig for å svare på klientforespørsler på en nøyaktig og rettidig måte gjennom telefoner, chatter eller e-post. Enkeltpersoner får jobben gjort ved nøyaktig å anvende prosesskunnskaper og retningslinjer til klientanrop, chat-e-postmeldinger mens du utvikler og administrerer klientforhold. Som en av verdens s ledende Forex Securities Servers, kombinerer vi uovertruffen kundeservice med nyskapende teknologi som gir rik klientdata i brukervennlige systemer. Finansielle representanter er høyt trente, motiverte fagfolk som leverer tjenester og løsninger som overgår kundens forventninger. SENESTE FUNKSJONER. Ved en del av et lag dedikert til å håndtere alle aspekter av kundeopplevelsen. Handle innkommende handel forespørsler og klient problemer via telefon, email og live, interaktive chat. Provide kundestøtte ved å svare på innkommende telefonsamtaler og eller e-post om kontoer, retningslinjer, tjenester og tilgjengelige produkter. Place Spot FX, CFD s og Commodity handler, gi sitater og faci litat diskusjoner om aksjemarkeder, rentemarkeder, internasjonale markeder og økonomiske forhold. Få kunde i en meningsfylt dialog og identifisere uformidlede behov eller økonomiske mål som kan oppnås ved ytterligere å benytte selskapstjenester, produkter eller verktøy. Arbeid i en rask og dynamisk miljø ved å bistå klienter og levere løsninger-fokuserte resultater. Facilitere innkommende utgående åpning av nye kontoer for potensielle kunder som allerede har indikert interesse for vår plattform og gir støtte til eksisterende kunder. Behov for å lære og bruke nye konsepter relatert til lisensiering, regelverk, politikk prosedyrer, tilgjengelige programtjenester, etc. Utmerket rådgivende, rapportbygging, lytting og kommunikasjonsferdigheter. Mulighet for å identifisere klientinteresser eller behov og tilby tjenester eller løsninger på en proaktiv måte. Demonstrere et positivt og profesjonelt bilde til alle tider. Sterk matematisk, analytiske og problemløsning ferdigheter. stor oppmerksomhet til detalj med vekt på nøyaktighet og aktualitet. Mulighet til å fastslå minimumskrav til vedlikehold for alle valutapar, CFDs metaller og råvarer. Muligheten til å beregne likvidasjonsverdiene til produktene vi tilbyr. REQUIRED QUALIFICATIONS. Fluency in Mandarin. College graduate eller 2yr Kund serviceopplevelse. Integritet og evne til å håndtere sensitiv informasjon og opprettholde konfidensialitet. Eksepsjonell lytting, skriftlig og verbal kommunikasjonsevner. Effektiv konfliktløsning og problemløsing. Tilrettelegge, fleksibel, pålitelig og samvittighetsfull. Svært kommandoen for maskin - og skriveferdigheter Representanter vil typisk navigere gjennom 4-5 programvaresystemer samtidig. Enkel interesse for investeringsfeltet og finansielle tjenester. Demonstrerer selvtillit og evnen til å opprettholde ro i vanskelige situasjoner. Vi vil gi på opplæring, men ideelle kandidater vil være aggressive, fleksible selvstartere med utmerket kommunikasjon s dreper, sterk oppmerksomhet på detaljer og en servicetankett for å støtte GAIN s kunder i det krevende, sanntidsmiljøet for aktiv trading. Series 7, 63, 3 og 34 lisenser foretrekker 2 års arbeidserfaring i et beslektet meglermiljø. BA grad fortrinnsvis i økonomi, Business Management Administration, eller en tilsvarende kombinasjon av utdanning, treningsstudent Profile. Orient Financial Brokers OFB ble etablert i januar 1994 i Dubai, er den finansielle og kommersielle sentrum av Midtøsten OFB lisensiert og regulert av Central Bank av UAE, for å gjennomføre megling i valuta, råvarer og pengemarkeder. ORB har vært i forkant med å bringe og popularisere leveraged trading i finansmarkeder i regionen Siden starten har OFB fortsatt å vokse gjennom sitt fokus på kundeservice, effektivitet og best practice. OFB s oppdrag er å bringe handel og diversifiseringsmuligheter i mange ulike finansielle instrumenter til alle segmenter av th e marked, spesielt retail investors. Request en Call Back. Subscribe til vårt nyhetsbrev. Bli Connected.

No comments:

Post a Comment