Wednesday 1 November 2017

Eve Online Beste Handels Huber


Trade Hubs Trade Hubs er handelssentre i et område av rom, vanligvis funnet i et solsystem med mange porte som fungerer som et hovedpassasenter. Mengder av varer som handles i handelsnavnssystemer, overstiger langt mer varer som handles i andre systemer i regionen, preget av høy tilgjengelighet av varer på ett sted. Volumet av varer øker kundene til systemet, tiltrekker seg flere selgere, økende volum og stabiliserende priser. I travle regioner som The Forge finner en stor del av handel sted på navet, for eksempel Jita. Enkelheten til en-stop-shopping er slik at kjøpere vanligvis er villige til å betale en liten premie bare for å få varene på navet i stedet for andre steder i regionen (dette kan vanligvis ses ved å undersøke salgsordrene til en vare). Men i lavbefolkningsregioner hvor navene ikke er så utviklede, kan det ikke være noen premier belastet på varer, og ofte må rekkevidden økes på kjøpsordrer for å nå flere selgere. Trade hubs er opprettet på bestemte steder av flere grunner, inkludert plassering (choke poeng, nærhet til oppdragsnav eller ulike regioner) og tilgjengelige fasiliteter (forskningsanlegg, produksjonslinjer osv.). Disse faktorene gjør at spillerne kan bruke bestemte stasjoner og systemer over andre, og når en stasjon er kjent som et handelsnav, er spillerne mer sannsynlig å bruke den, sementere sin status. Hvis din bedrift er i krig (som EVE-universitetet ofte er), vær forsiktig rundt handelshubber, da dine fiender ofte vil lurke der, i håp om å få deg til å hengive verdisaker uansett. Det anbefales på det sterkeste å skape en ut-corp hauling alt karakter for å unngå unødvendige tap. Major Trade Hubs Jita - The Forge - Caldari Space Befolkning: 33 551 1 Total markedsverdi: 119,4 billioner ISK Sted: Jita IV - Månen 4 - Caldari Navy Assembly Plant Jita er sentrum for handel i New Eden og er langt det største knutepunktet i spillet, ofte med over 1000 spillere i system med konsekvent trafikk inn og ut. Handel i Jita er ekstremt konkurransedyktig på grunn av det høye aktivitetsnivået. Dette resulterer ofte i relativt lave fortjenestemarginer, og er vanskeligere for spillere med lav ISK for å lykkes på grunn av at de rikere er i stand til å trekke av de lave marginene ved å handle i volum. Men spillerne som er nye til handel, vil kunne bytte mindre ordre raskere, og derfor lære hva de skal gjøre for ikke å gjøre før. Vær også oppmerksom på lave volumer, siden hvis du finner produkter med anstendig fortjenestemarginer (si over 20), flytter disse elementene mye tregere enn de med smalere marginer. Amarr - Domain - Amarr Space Befolkning: 7 856 1 Total markedsverdi: 693,3 milliarder kroner Sted: Amarr VIII (Oris) - Keiserfamilieakademiet Rens - Heimatar - Minmatar Space Befolkning: 7 856 1 Total markedsverdi: 137,9 milliarder kroner Sted: Rens VI - Månen 8 - Brutor Stamme Treasury Dodixie - Sinq Laison - Gallente Space Befolkning: 5.865 1 Total markedsverdi: 91,4 milliarder kroner. Sted: Dodixie IX - Moon 20 - Federation Navy Assembly Plant Hek - Metropolis - Minmatar Space Plassering: Hek VIII - Moon 12 - Boundless Creation Factory Hek er et veldig aktivt og rimelig billig handelshub. De fleste varer kan kjøpes her, og det er også et ganske godt sted å selge varer. Prisene er ganske konkurransedyktige og kan i noen tilfeller være lavere enn Jita. Selv om svindlere er mindre utbredt enn i Jita, er de fremdeles tilstede her, så det bør tas vare på alle forhold. Sekundære handelshubs Følgende handelshubber er konsekvent i topp ti i markedsverdi for ordrer EVE-brede: Oursulaert - Essence - Gallente Space Location: Oursulaert - Oursulaert III - Føderasjonstester for marinestasjon Tash-Murkon Prime - Tash-Murkon - Amarr Space Plassering: Tash-Murkon Prime II - Månen 1 - Kaalakiota Corporation Fabrikk Agil - Khanid - Amarr Space Plassering: Agil VI - Månen 2 - CONCORD Logistisk Support Empire Space Major trade hubs med fet skrift. andre notater i kursiv. Amarr Empire Sakht VI - Månen 7 - Genolusjon Biotechproduksjon 2 The Bleak Lands Tuomuta III - Ducia Foundry Mining Outpost 3 Esescama VIII - Månen 3 - Imperial Armaments Warehouse 4 Dresi I - Månen 18 - Keiser Familiebyrå 6 Ordion VII - Månen 16 - Amarr Navy Testing Facilities 7 Zinkon VII - Moon 1 - Caldari Business Tribunal Regnskap 8 Tash-Murkon Tash-Murkon Prime II - Månen 1 - Kaalakiota Corporation Fabrikk 9 Ammatar Mandat Berta VI - Månen 19 - Ammatar Consulate Bureau 10 Caldari State Black Rise Ichoriya V - Caldari Navy Logistic Support 11 Citadel Motsu VII - Månen 6 - Caldari Navy Logistikkstøtte 12 Nourvukaiken V - Statlig protektorat Logistisk støtte 14 Sobaseki VII - Caldari Navy Logistisk støtte 15 Grenser Jita - Forge Torrinos VI - Månen 16 - Hjemmeværnets logistikkstøtte 16 Grenser til EC-P8R - Pure BlindGallente Federation Oursulaert III - Føderasjonstesting 17 Arnon IX - Månen 3 - Sisters of EVE Bureau 18 Hjemmet til de blodfarget stjernene (søstre av EVE Epic Arc) Everyshore Halle VII - Moon 6 - Federal Intelligence Office Assembly Plant 19 Orvolle I - Federation Navy Assembly Plant 20 Stacmon V - Moon 9 - Federation Navy Assembly Plant 21 Nærmeste handelsnav til EVE Universitys hjem i Slays (1 hopp) og Low-Sec Campus-hovedkvarteret i Uphallant (2 hopp) Sinq Laison Dodixie IX - Mønne 20 - Samfunnsflåtefabrik 22 Boystin V - Månen 6 - Federal Intelligence Office Assembly Plant 23 Tidligere hovedkvarter for Project SolitudeVerge Vendor Clellinon VI - Måne 11 - Senter for avanserte studier Skole 24 Sortet V - Moon 1 - Federation Navy Assembly Plant 25 Apanake VIII - Månen 8 - Sisters of EVE Bureau 26 Khanid Kingdom Minmatar Republic Rens VI - Månen 8 - Brutor Stamme Treasury 28 Lustrevik VII - Månen 9 - Brutor Tribe Academy 29 Populære oppdragsnav Pator VII (Kulheim) - Reparasjonssamfunn for republikkens sikkerhetstjeneste 30 Metropolis Hek VIII - Månen 12 - Grenseløs skapelsesfabrikk 31 Molden Heath Teonusude III - Månen 1 - Republikkens flåteforsamling Plant 32 NPC Nullsec XX9-WV VII - Månen 3 - Salvation Angels Trading Post 33 G-0Q86 VII - Månen 1 - Guardian Angels Assembly Plant 34 1-SMEB V - 1-Sort gir oss de beste gaver 35 Great Wildlands E02-IK VIII - Moon 1 - Thukker Mix Factory 37 Outer Ring 4C-B7X VIII - Månen 1 - Ytre Ring Utgravninger Mining Outpost 38 4GQ-XQ IX - Månen 1 - True Creations Shipyard 39 LGK-VP V - Moon 3 - True Power Assembly Plant 40 TG - Z23 III - Månen 8 - True Power Logistic Support 41 PC9-AY III - Intaki Commerce Trading Post 42 Hovedkontor på Nullsec Campus VSIG-K VIII - Månen 1 - Intaki Syndicate Bureau 43 X-M2LR VI - Månen 8 - Intaki Commerce Warehouse 44 N5Y-4N VII - Månen 20 - Guristas Logistikkstøtte 45 Krevende Nullsec Det finnes store handelshubber i Nullsec, men nesten alle stasjoner eies av allianser og er begrenset til medlemmer av alliansen og deres allierte. Et bemerkelsesverdig unntak er Scalding Pass-regionen, som inneholder freeports 46 (alle har lov til å dokke det er ingen dokningsavgifter og alle tjenester kan brukes). Eieren av de fleste av disse stasjonene er The Gorgon Empire (-GE-) alliansen. Scalding Pass 4-CM8I VI - 4-C0EL0M8 4 LYFE 47 En voksende handelshub av alliansen Phoebe Freeport Republic (PFR) ReferanserIntroduksjon Det finnes mange opptak av Uni-handelsklasser tilgjengelig på forumene. Noen få eksempler er listet opp nedenfor: Trading 101 - Lompster (Basis for handel, litt vekt på stasjon og krigshandel) Eldiora (Grunnleggende om handel. Fokus på interregionell handel og i gang.) Dr Deus (Introduksjon til handel. Fokus på stasjon handel, handel i Jita, maksimering av fortjeneste.) Sun Win (Kjøp og selg ordre. Opprette en handel Alt. Kjøp Lav, selge høy. Handel via henting. Detaljer om markedssystemet, Markedsanalyse. Anbefalte ferdigheter.) Fordeler med handel Easy å komme i gang: Du kan begynne å handle med en gang på et tegn uten ferdigheter, og mengden ferdighetsopplæring som trengs i forhold til andre yrker er ganske lav. Den eneste ferdigheten du virkelig trenger å begynne med er Trade, uten hvilken du vil sannsynligvis føle seg litt begrenset i antall bestillinger du kan ha åpne. Enkel å gjøre i løpet av krigen: Med en liten investering i ferdigheter (Markedsføring, Anskaffelse og Daytrading til nivå 2) kan du enkelt stasjonere handelen i ett system mens du er pådrevet i en annen, eller bruke alt til å handle på andre måter. Tids-fleksibel: Det skjer mye handel mens det er lagt opp, og det er lett å gå AFK uten noen reell fare det meste av tiden. Selv om dette ikke er sant under hauling, har gode tråder en tendens til å være ganske kort, og du kan alltid legge opp halvveis gjennom. Handelsgrensesnitt Handelsvinduet Muligens den enkleste og minst brukte form for handel, krever handelsvinduet at du skal legges opp med noen på samme stasjon. Dens mest brukt til å levere varer personlig til en venn. Handelsvinduet er mindre nyttig generelt siden massehandel er ikke mulig og svindel er vanlig. En kontrakt er en offentlig, formell avtale for arbeid eller varer, tilgjengelig gjennom kontraktsknappen på NeoCom. Som handelsvinduet er massehandel vanskelig og svindel er vanlig. Kontrakter har imidlertid et par fordeler. De kan inneholde varer som ikke er normalt tilgjengelige på markedet, og å finne et publikum for handel er mye lettere enn gjennom handelsvinduet. Alternativt kan budkontrakter også legge til ekstra fortjeneste for transportruter. Markedet Det er her de fleste handel i Eve foregår. Markedet er i utgangspunktet en automatisert liste over varevekslingskontrakter: kjøp ordre og salgsordrer. Siden bestillinger kan bli delvis fylt og søkt enkelt, har det en tendens til å være mye mer convinient enn å handle gjennom kontrakter, selv om grunnprinsippet er det samme. En annen fordel med markedet er at det er lett å se pris og kvantitet som elementene faktisk selger for, ved hjelp av markedsdetaljfanen. Markeder er begrenset til den spesifikke regionen de er i. Handelsferdigheter kan deles inn i fire grupper: Ferdigheter som øker maksimalt antall aktive bestillingsordrer: Handel, Detaljhandel, Engros, Tycoon. Ferdigheter som tillater deg å kjøpe og selge ting eksternt: Markedsføring, Innkjøp, Daytrading, Sikt. Ferdigheter som reduserer trading overhead: Regnskap, Broker Relations, Margin Trading. Ferdigheter som øker maksimum antall utestående kontrakter: Kontraherende og Corporation Contracting. Ordreferdigheter Ingen handelskompetanse har et tegn som kan sette opp 5 samtidige ordrer. Trade 160 (1x. 20k160ISK) gir 4 ekstra ordrer per nivå. Retail 160 (2x, 100k160ISK) gir 8 ekstra bestillinger per nivå. Engros 160 (4x, 35M160ISK) gir 16 ekstra bestillinger per nivå. Tycoon 160 (6x, 100M160ISK) gir 32 ekstra ordrer per nivå. Med alle disse ferdighetene opplært til nivå 5 karakter kan klare opptil 305 bestillinger. Fjernferdigheter Informasjonen for disse ferdighetene kan være misvisende. Dessverre beveger disse ferdighetene seg ikke magisk rundt. For eksempel vil Innkjøp ikke tillate deg å kjøpe varer i et fjernt system og få dem til å vises i de nåværende stasjonene dine. Hva disse ferdighetene gjør er at du kan kjøpe og selge varer som ikke er i ditt nåværende stasjonssystem. Hvis du for eksempel er en stasjonshandler, henger du ut et annet sted fra varene dine, dette øker sikkerheten, fordi handelsnavene har en tendens til å tiltrekke seg PvP-handling. På samme måte kan du levere din berging til et handelsnav og deretter gå tilbake til oppdrag hvor oppdragene er, mens du fremdeles administrerer salget av din berging. Markedsføring 160 (3x. 3.5M160ISK) tillater oppsett av salgsordrer eksternt. Rang: nivå 0: begrenset til nåværende stasjonsnivå 1: hvor som helst innen nåværende solsystem nivå 2: 5 hopp nivå 3: 10 hopp nivå 4: 20 hopp nivå 5: hele regionen innkjøp 160 (3x, 1.5m160ISK) gjør det mulig å sette opp bestillingsordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Daytrading 160 (1x. 12.5M160ISK) tillater å endre ordrer eksternt. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Sikt 160 (3x, 7.5M160ISK) - øker maksimal rekkevidde av eksterne kjøpsordrer, slik at selgere kan fylle slike bestillinger fra hvilken som helst stasjon med denne rekkevidden av den eksterne kjøpsordren. Hver kjøpsordre kan ha eget effektive utvalg som er begrenset til denne ferdigheten. Rangene er de samme som for markedsføringsevner. Overhead Reduction skills Regnskap 160 (3x, 5M160ISK) - reduserer transaksjonsskattesatsen med 10 per nivå fra 2 til 1 på nivå 5. Broker Relations 160 (2x, 100k160ISK) reduserer megleravgiften samlet på markedsordrer i NPC-stasjoner ved å trekke en flat 0,1 per nivå fra 3 til 2,5 på nivå 5. Denne avgiften kan også påvirkes av stillinger mellom næringsdrivende og selskap som eier stasjonen. Margin Trading 160 (3x, 20M160ISK) reduserer mengden ISK som du må legge inn i bestillingsordrer for 25 per nivå. Resten vil bli trukket fra tegnebrev når noen faktisk selger varer. Escrowed verdier er: nivå 0: 100 Det fulle ISK beløpet blir fjernet fra lommeboken når kjøpsordren er satt opp nivå 1: 75 nivå 2: 56.25 nivå 3: 42.18 nivå 4: 31.64 nivå 5: 23.73 Kontraktskompetanse Kontrakt 160 (1x . 150k160ISK) øker maksimum antall kontrakter med 4 per nivå opp til 21 på nivå 5. Corporation Contracting 160 (3x, 150k160ISK) øker antall samtidige selskapsalliansieringskontrakter du kan gjøre på vegne av firmaet ditt med 10 per nivå opp til 60 på nivå 5. Handel ved hjelp av markedet Den viktigste handelsmetoden gjør hva andre spillere ikke kan bry seg om: enten de er for dovne eller mulighetskostnaden er for stor. Mest markedsaktivitet skjer i og rundt Trade Hubs. Hauling er handlingen med å transportere varer mellom stasjoner for profitt. I utgangspunktet kjøper du varer på en stasjon, laster dem opp i transportskipet, transporterer dem til en annen stasjon og selger dem for profitt. Dette fungerer fordi de fleste spillere ikke har skipene eller tiden til å flytte alt selv. Interessant, det er mange handelsvarer som eksisterer bare for å bli trukket mellom NPC-stasjoner. Å finne gode handelsruter er vanskelig (og endres daglig), så de fleste spillere bruker et eksternt verktøy som Eve-Central eller Navbot. Imidlertid er det vanligvis visse ruter som er lønnsomme generelt, for eksempel å hente ting fra oppdragsnav, hvor misjonsløpere dumper sine loots, til handelshubber der det er mindre tilbud. Racial Industriell ferdighet for nybegynnerfart Bruke Hull Oppgraderinger for å bruke Utvidede Cargoholds. Stasjon Trading Station-handel er som hauling, men uten transportfartøyet I stedet for å kjøpe lavt og deretter ta varene til der du kan selge høyt, kjøper du lavt og selger høyt uten å flytte varene. I utgangspunktet vil du finne varer med et rimelig volum som handles og en betydelig forskjell i kjøp og salg av ordrepriser innenfor samme stasjon. En stor kilde til disse typene kommer fra NPC-loot: Spillere kjører oppdrag, samler loot og vil bare selge den for en rask penge, siden de ikke har tid eller handelsferdigheter til å sette opp salgsordrer for alt. Et annet eksempel er handelsbøker som er gitt under opplæringen - hvis spillerne har en og ikke trenger det, vil de bare dumpe den for ISK. På den annen side vil spillere som søker etter en, betale litt mer siden de ikke kan få det noe annet sted. Den enkle tommelfingerregelen er å kjøpe lav og selge høy For å sikre at stasjonshandel utføres effektivt, sørg for at forskjellen din selger ordrepriser minus kjøpsordreprisen minus beskatning fortsatt gir et overskudd Opprette kjøp og salg av bestillinger på flere elementer minimerer markedsrisikoen Prisen krasjer på noen bestemt gjenstand. Hvis du kan lage 20.000isk på en vare og klarer å handle 100 av disse per dag, vil dette gi deg 2.000.000 isk. Gjør dette med 50 forskjellige produkter, og dette tilsvarer 100.000.000 isk per dag. Start små og reinvester og du vil snart se din totale isk vokse veldig raskt. Når du begynner å jobbe i milliarder kan du handle med høyere priser, noe som kan øke dine marginer, og også prise ut noen av konkurrentene. Stasjonshandelskunnskaper Stasjonshandel handler om volum. Marginene dine kommer til å bli tynne, og du må spare penger overalt du kan. Det betyr å trene Broker Relations and Accounting til 5. Tidlig i din handels karriere, har disse brøkdelene en minimal innvirkning, dvs. hvis opplært til nivå 5, må du handle 667 millioner kroner av varer for å tjene tilbake de 5 millioner ISKene du brukte på Regnskap ferdighetsbok. Når du bygger opp handelsvolum, er disse reduksjonene imidlertid ganske meningsfulle. Uten å komme inn i matte, vil trening Broker Relations og Regnskap til 5 øke fortjenesten med 11. Andre ferdigheter du vil bli kjent med, inkluderer: Trade. Detaljhandel. Engros og Tycoon. Disse ferdighetene øker antall åpne markedsordrer du måtte ha. Anskaffelser. Marketing. Daytrading og synlighet. Disse ferdighetene tillater deg å kjøpe, selge og endre bestillinger på andre stasjoner enn din nåværende. Margin Trading. Denne ferdigheten gjør at du kan redusere mengden av sperre som kreves når du legger inn en kjøpsordre, slik at du kan legge inn bestillingsordrer for mer penger enn du egentlig har. (Men du trenger fortsatt ISK for å være tilgjengelig når kjøpsordren går gjennom.) Sosialt. Tilkoblinger. Øker din stående slik at du betaler mindre i skatt. Advarsel: Mekleravgift er basert på din grunnfraksjon og bedriftens stående. Tilknytningsferdigheten påvirker ikke megleravgift betalt på en bestilling. I utgangspunktet betyr raffinering for profitt å trene opp noen raffineringskompetanse, bli god med din nåværende stasjon corp og deretter raffinere malm kjøpt på markedet. De fleste malm på markedet selges av gruvearbeidere uten raffinering ferdigheter eller som ikke vet bedre, så marginene er vanligvis ganske bra. Spekulasjonsspekulasjon er handlingen med å kjøpe varer i håp om at prisen øker i fremtiden. For eksempel kan PLEX priser stige betydelig under sommerferien, så kjøp dem tidligere i året og selge dem om sommeren kan skape et stort fortjeneste. Spekulasjoner kan også forekomme ved oppdatering av oppdateringer eller markedstempeder. Tips og triks Som med andre aspekter ved Eva, er den første handelsregelen å aldri investere det du ikke har råd til å tape. 0,01 ISK-ing Når du kommer inn i handel, vil du legge merke til at mange mennesker har en tendens til å overunderskrive deg med bare 0,01 ISK per enhet. Ganske mange nye spillere synes å ha et problem med dette - ofte blir irritert til det punktet der de radikalt endrer sine ordrer, slashing store biter av fortjenesten deres. En mer nyttig måte å se på 0,01-isking er imidlertid at det bare er spillmekanismen som en logget og aktiv handelsspiller har fordelen over logget av eller AFK-forhandlere. Over eller underkutting av konkurrenter med bare 0,01 ISK er nettopp hvordan dette oppnås. Så når noen andre overunderkaster deg med bare 0,01 ISK, blir de bare på sin tur på forsiden av køen. Hvis du er der, oppdaterer dine bestillinger, kan du enkelt oppdatere dine bestillinger, og det er igjen i din tur for å være på forsiden av køen. På den annen side, hvis du ikke er der, eller ikke logget på, ikke bli så bøyd ute av form når noen som er aktive, kommer til å høste fordelene. Og når du begynner å gjøre noen 0,01-isking på egenhånd, kan du prøve å bruke musekjøretøyet til å støte på prisen. Du kan kanskje like det, spesielt siden det kan være ganske raskt når du blir vant til det. Selvfølgelig er markedet for en bestemt gjenstand selvfølgelig ganske enkelt urealistisk, eller kanskje trenger du handler til å gå gjennom raskt av en eller annen grunn - det kan være behov for en radikal prisendring, men en god handelsmann har identifiserbare grunner for å gjøre en slik endring , i stedet for at det bare er en følelsesmessig Ill viser deg svar på å være 0,01-isked. Finne varer som er gode å handle Det er en utrolig enkel 3-trinns plan for å finne gode handelsartikler: Klikk på en markedskategori, og begynn å se på ordrene og markedsdetaljene for hvert produkt. Bytt til en annen kategori, og hold kikk på hver punkt. Se på elementer litt mer. Med det sagt, det er viktig å vite hva du leter etter, og forhåpentligvis burde burgermetoden og tipsene på denne siden være nok. Vanligvis, for stasjonær handel, vil du finne elementer som: har en høy og ganske konstant etterspørsel. Du kan sjekke vareforespørsel ved å se på volumet solgt diagram i markedsdetaljene. Mens enkelte elementer kan ha store marginer, hvis volumet som selges er lite eller sjeldent, er det mye mer risiko forbundet med det aktuelle elementet. faktisk selge for kjøp og salg ordrer oppført. Du kan sjekke dette ved å se på markedsdetaljene og se om rekkevidden av prisene inkluderer de beste kjøp - og salgsordrene. Forhåpentligvis bør medianprisen være et sted mellom de to. Gode ​​ting å handle er (avhengig av region og nåværende marked) meta-4 elementer (for eksempel arbalest launchers): de kan ikke produseres, og noen av dem har bedre eller samme egenskaper som deres T2-kolleger. Husk å diversifisere mellom forskjellige elementer, slik at hvis markedet bryter ned, mister du ikke alle pengene dine. Alternativt har et medlem i EVE-universitetet opprettet en dynamisk TradeBook som gir sanntids markedsdata på et hvilket som helst EVE-element, så lenge API-anropene til EVE-markedskernen virker (og de er vanligvis - fra 14. juni 2016, implementert CCP en massiv oppdatering som i stor grad økte hastigheten til markedsdataene er oppdatert). Du finner TradeBook på EVE Universitetsforum under kategorien Forskning, Produksjon og Handel. Klikk her for å få tilgang til dokumentet. Trading Math Som nesten hele Eva er det matte. Heldigvis er det meste av matematikk i handel grunnleggende matte og ordet gjør matte for deg. Inkluder hvis du vil finne ut hvor mye du skal betale eller selge et element, vennligst bruk følgende ligning. X Mengden enheter du vil kjøpe eller selge U Prisen på en enhet av hva du prøver å kjøpe eller selge P 1 Den totale kostnaden for alle enhetene du vil selge P 2 Den totale prisen på enhetene du vil kjøpe B Meklerprosent i desimalform E Det beløpet du vil få etter en selger A Beløpet du må betale for å kjøpe noe Så si om du kjøpte PLEX for 100 isk hver og du vil ha 100 PLEX det beløpet du måtte betale etter en 10 megler avgift er 11.000 i isk. Ligningen for dette er under 100 100 10000 10000 (10000 .1) 11000 Og hvis du vil selge samme PLEX for samme pris og beløp og samme megleravgift, får du 9000 isk og ligningen vil se slik ut 100 100 10000 10000 - (10000 .1) 9000 Trend linjer Trend linjer brukes i den virkelige verden for å hjelpe selgere og meglere å finne framtidige hendelser på aksjemarkedet, eller mer kjent som en teknisk analyse. For å bruke en trendlinje alt du trenger å gjøre er å finne en måte å tegne en linje fra topp til topp og trough til trough i linjediagrammet på prishistorikk på en vare. Du vil ønske å tegne en linje som treffer minst 2 til 3 topper og en annen som treffer 2 til 3 troughs. Dette vil fortelle deg at prisen skal falle mellom de 2 linjene, og hvis prisene treffer en av linjene eller gå litt forbi det, så er det tid til å kjøpe eller selge varen i Eve. Trikset til dette i både Eva og den virkelige verden er å gjøre dette og vet hva du gjør så raskt og riktig som mulig. Du bør kunne se på en graf om 5 minutter og si om det er et godt kjøp eller salg for deg hvis du kjøper og selger kortsiktig. Du kan bruke alt og personlig jeg brukte en tyggegummi wrapper i fortiden for å gjøre 25k i den virkelige verden. Det eneste trikset med å bruke noe er at det må være rett. Hvis det verste kommer verste, kan du trykke på utskriftsskjermen, lime inn bildet i maling og lage trendlinjen der, men hvis du gjør dette, vil du miste litt verdifull tid. Svindel å unngå Handelsruter eller budsjetter kan opprettes av pirater - en leir kan vente på en av hoppene på ruten for å samle skipet, deres varer og sikkerheten. Courier kontrakter kan settes opp for å levere til en spiller-eid stasjon med en stor docking avgift - du er tvunget til å ikke dock og miste sikkerheten, eller dock og betale avgiften. En god måte å unngå svindel med flygebyr er å bare godta kontrakter for ruter du planlegger å hale i alle fall, og ikke godta kontrakter til spillers eide stasjoner. Trading Cost Modifiers Broker Relasjoner Req: Trade 2 redusere basemakleravgift med 0,1 per nivå Regnskap Req: Handel 4: Reduserer merverdiavgift med 10 per nivå Margin Trading Req: Regnskap 4: reduserer frigjøringsbehov for kjøpsordrer med ytterligere 25 per nivå Når du setter opp en kjøps - eller salgsordre, du må betale meglerens gebyr: 3 av den totale bestillingen (2,5 på maks ferdigheter), endret av stilling. Når hver enhet blir solgt, betaler selgeren 2 av salgsprisen som en omsetningsavgift (1 på maksimal kompetanse). Avgiftene vises i lommeboken som Brokers Fee og Transaction Tax. Så den typiske stasjonshandleren med nullstandsbetalinger vil betale 3 av ordreprisen som feestaxes, 2,5 på max ferdigheter. Dette er viktig å ta hensyn til når du beregner ditt fortjeneste, men selvfølgelig kan plasseringene nedenfor endre det videre. Fraksjon og selskapsstandarder som er relevante for stasjonen ordrene er plassert i, vil påvirke meglerens gebyr. Faction standings bidrar 13 mer enn corp standings. Merk at den umodifiserte stående brukes til beregningen. Den nøyaktige formelen er: Med ingen ferdigheter eller stående er megleravgiften 3. Med 10 fraksjon og corp stående, blir meglerens gebyr redusert til 2,5. Med meglerforbindelser V og perfekt stående blir avgiften ytterligere redusert til 2Trade Tools Selg Kjøp Bestill Verktøy med Hopp Avstand Det tradisjonelle NPC - eller spillerordet matcherverktøyet lever fortsatt. Bruk dette verktøyet til å matche opp Selg og kjøp ordre mellom regioner og systemer. System - og regionprisjämförelsesverktøy Sammenlign prisforskjellene mellom salgsordrer i to systemer eller regioner (eller kombinasjon av disse). Bare skriv inn et system - eller regionnavn i begge bokser, og velg en samsvarende oppføring fra listen. kopiere 2005-2017 StackFoundry LLC Feedback Feilrapporter Send dem til Yann på infoeve-central. EVE-Central bruker reklame og tilknyttede lenker for å kompensere for kostnader for samlokalisering, servere og båndbredde. EVE-Central kodebase er tilgjengelig under Affero GPL (AGPL) versjon 3.0 eller nyere. Materiell knyttet til EVE-Online brukes med begrenset tillatelse fra CCP Games hf. Ingen offisiell tilhørighet eller påtegning av CCP Games hf er oppgitt eller underforstått. Det er en av de vanskeligste tingene å komme inn i, det er en av de mest lukrative tingene i spillet langt. Folk vil prøve å fortelle deg at du kan tjene mye penger på 0,0, lete osv., Men det er bare ingenting i forhold til handel. En av de store problemene som vellykkede handelsmenn har, er at spillet sorta handler om handel. Når du kan lage 100 millioner isk eller mer på en dag, hvorfor vil du plage å kjøre oppdrag eller gjøre anons Hva er Trading Trading er noe som gjør isk i spillet ved hjelp av markedet eller kontraktgrensesnittet. Faktisk hver gang noen kjøper eller selger noe, utfører de en slags handel. Traders gjør deres isk ved å være den midterste mannen i alle slags transaksjoner. I utgangspunktet kjøpe lav og selge høyt. Nøkkelen er å finne din nisje og dominere den. Vakt dine hemmeligheter og utålmodig kjøre konkurransen din ut. Trading er veldig enkelt å komme inn på, for eksempel ved å prøve å få den beste prisen for misjonsprosjekt. Hauling-misligholdslotering til et handelsnav, oppdragsnav eller 0,0, og å prøve å selge det til mer, er en form for handel, ikke den mest effektive formen, men en form for handel, ikke-mindre. Dette er et stadig skiftende spill, og det vil ta deg lang tid å mestre. Å lære hva andre gjør er en fin måte å starte. Informasjon er nøkkelen. Trading Guide: Two Tier System Problemet er at de fleste nye spillere ikke forstår markedssystemet. De er vant til videospill som forteller deg at du kan kjøpe vare x her umiddelbart, hente den til stasjon 7, og selge vare x med fortjeneste. Dette handler IKKE om handel i Eve-Online. Eve Online bruker et todelt markedssystem, og det er det første en handelsmann trenger å forstå. Eve-Online bruker et komplisert, men enkelt, megler system for handel som involverer kjøp og salg ordre. Ekte spillere forteller en imaginær megler i spillet at de vil kjøpe vare x for 6 isk, og at megleren legger det opp på markedet for alle å se. Dette blir kjøpsordren. Selge et element fungerer på samme måte. En spiller forteller den imaginære megleren at de vil selge varen x for 9 isk, og han lister den for alle å se som en salgsordre. Det er åpenbart et gap mellom salgs - og kjøpsprisene, og en handelsmann forsøker å bruke det til deres fordel. En kunnskapsrik handelsmann vil komme sammen og legge opp en bestillingsordre for 6.01isk .01isk ekstra som de er villige til å betale, vil gjøre det bestilles den første som fylles. Den høyeste ordren er alltid den første som fylles når noen kommer sammen og bestemmer at de ikke venter. I stedet for å sette opp en salgsordre og vente på en annen spiller å kjøpe den, kan de bare selge den til handelsmannen for 6.01 isk. Handelsmannenes ordre ble fylt og nå har de vare x for 6.01 isk (minus megleravgiften). Trader kan bare re-liste element x akkurat der de kjøpte det, eller hente det et annet sted. I dette tilfellet lar vi late at de re-lister det umiddelbart på samme stasjon de kjøpte den på for 8.99. En time senere må en oppdragsleder kjøpe ting x, men de vil ikke vente men lenge det vil ta for en annen spiller å fylle sin bestillingsordre. De kjøper det i stedet fra handelsmannen 8.99 isk, og siden 8.99 er den laveste prisen, vil det alltid være den første som selges. (Denne delen kan være forvirrende: hvis noen legger opp en kjøpspakke for 10 isk eller velger å kjøpe en vare for 10 isk på samme stasjon som 8,99 isk, så selges 8,99 isk-elementet til den spilleren for 10 isk.) Det handler i en nøttesalg. Traderen utgjorde 2,97 kroner i minus salgsavgift og megleravgift. Det er ingen NPC-handel. Det er alt avhengig av andre spillere, kun den høyeste kjøpsordren og den laveste salgsordren fylles i rekkefølge av pris. Det kan føre til mye .01 isk krigføring, men det kan også føre til fantastisk fortjeneste. Grunnleggende handelsvilkår Kjøp bestillinger - På markedsgrensesnittet er disse de nederst. De er i utgangspunktet ikke-omsettelige, ønsker å kjøpe reklame. Selg bestillinger - På markedsgrensesnittet er disse de på toppen. De er i utgangspunktet ikke-omsettelige ønsker å selge annonser. Trade Slots - Dette er mengden av kjøp og salg bestillinger en person kan ha opp på en gang. Dette påvirkes av ferdigheter. Volum - Mengden ting som er kjøpt og solgt i en gitt dag. Profittmarginer - Dette er forutsetningen mellom den høyeste kjøpsordren og den laveste salgsordren. Slik handler du: Grunnleggende handelshåndbok Det er grunnleggende mekanikk som alle nye handelsmenn må være oppmerksomme på. Det antas at handelsmenn forstår at bestillingsordrer er ordre som er fylt når noen prøver å selge noe umiddelbart og selge bestillinger, er tingene til salgs. Målet for flertallet av handlende er å finne varer med høyt volum og høye marginer. Traders vil sette opp en kjøpsordre som er .01 isk høyere enn den høyeste kjøpsordren. Dette betyr at alle som gjør et øyeblikkelig salg til en kjøpsordre, vil selge den til deg. The highest buy order at that station is the one that gets filled first. Traders then put the item up for sale as soon as possible for .01isk lower then the cheapest item. The difference between the buy and sell is their profit. What is the Best Way to Trade Sort answer: There is no best way. Trading is a very broad term, but there are some general sub categories: Trade Hubs: Trading in trade hubs is brutal. Market orders are updated every 5 minutes, and it is a rare item that doesnt already have 5 traders on at all times of the day ready to undercut you by .01 isk. Trading here can be profitable, but you need a strategy. Expect little to no margins. Region Trading: Region trading is generally a great way to buy and sell items at really high margins. The problem is the turn around time can be ridiculously slow. It all depends on the region you are in. Again you need to have a strategy. As a general rule, region trading is a great way to build up cheap inventory. The problem is selling it off. Hauling: This is the act of taking one item to another systemstationregion for profit. There are a lot of different ways to profit off hauling, and generally it will have higher margins. The draw back is that it takes a lot of work. Null Sec: Null sec trading is one of the most dangerous ways to make a living. General rule of thumb is that you should be in a established null sec alliance before attempting this sort of trading. Null sec alliance members are always looking for certain modules, and you can earn lots of isk hauling stuff in. Market Manipulation: Manufacture your own insane price for a item, and sell off your entire stockpile to the lemmings This is just another way of making isk by trading, though it is a bit more aggressive and risky. Information is Power Information is power cannot be stressed enough. For example, Nerf to one item in the game can send people flocking to buy another replacement, and this can mean a temporary massive supply side shortage driving up price. Read everything, and be creative. One stupid idea can spark one of complete genius.

No comments:

Post a Comment